E-ticaret Girişimcileri İçin Sosyal Medya
İpuçları
Eğer bir e-ticaret sitesi açacaksanız ya da hali hazırda bir
alışveriş sitesi sahibiyseniz ve sosyal medyada markanızı tanıtmak, daha çok
satış yapmak istiyorsanız bu yazımız tam da sizin için! E-ticaret sitelerinin
aktif olarak yer aldığı sosyal medya, son yıllarda tanıtım ve pazarlama için
oldukça kullanışlı bir araç haline geldi. Girişimcilerin çoğu sosyal medyanın
etkilerine ve gücüne hayran oluyorlar. Elbette bu sosyal medya sisteminin de
başarı sağlayabilmek için birçok püf noktası var. Bu yazımızda sizlere
e-ticaret girişimleriniz için sosyal medya ipuçlarından ve bu hususta nasıl bir
yol izlemeniz gerektiğinden bahsedeceğiz.  
Küçük ama etkili stratejiler ile sosyal medyada kolayca
ilerleyebilir ve marka bilinirliğinizi artırabilirsiniz. Eticaret
sosyal medya İlk önce bir sosyal medya planı oluşturmalısınız. Bu sayede
aktif sosyal medya kullanıcılarının sosyal medyadaki alışkanlıklarını takip
edebilirsiniz. Ayrıca e-ticaret sitenizin hedef kitlesinin analiz edip, buna en
uygun sosyal medya platformlarında yoğunlaşmanız da oldukça önemlidir.
Kampanyalarınızı, sloganlarınızı da hedef kitlenizi göz önüne alarak
oluşturmanız gerekmektedir. Düzgün içerik planlamaları, uygun ve kaliteli
görsellerin seçimi gibi konulara da dikkat etmeniz siteniz ve markanız için de
etkili olacaktır. 
En başta çok iyi tasarlanmış ve pazarlama gücünün yüksek
olduğu bir e-ticaret sitesine sahip olmanız gerekiyor. Bunun için sitemiz
üzerinden e-ticaret sitesi paketlerimizi inceleyebilir, size en uygun paketi
satın alabilirsiniz. Arama Motoru Optimizasyonu (SEO) çalışmasının da iyi
tasarlanmış olması gerekmektedir. Akıllıticaret.com’un mobil uyumlu ve kaliteli
e-ticaret sitesi tasarımlarından hangisinin size daha uygun olduğuna karar
veremiyorsanız ya da aklınıza takılan sorular varsa hemen bizimle iletişime
geçebilirsiniz. Ayrıca pazarlama gücünüzün üst seviyelere çıkması için bir
reklam bütçesi belirlemeli ve Google Adwords ve Sosyal Medya reklamlarına
yoğunlaşmalısınız. 
Sosyal medya platformlarınıza karar verdiyseniz, hedef
kitlelerinizin bu platformlarda en çok aktif olduğu saatleri analiz edip
paylaşımlarınızı bu saatlerde yapmanız da çok önemlidir. Bu, çok daha fazla
insana ulaşmanızı sağlar. Ayrıca paylaşımlarınızın içeriklerinin kopya içerik
olmamasına, içeriklerinizin özgünlüğüne de özen göstermelisiniz. Ürünlerinizin
açıklama kısımları dahil anlaşılır, net ve özgün içeriklerden oluşmalıdır.
Ürününüzü doğru tanıtmanız, kullanımını tanıtmanız gibi maddeler de müşterinin
ürüne olan ilgisini artıracaktır. 
Eticaret ve Facebook, Instagram platformunda görsel düzgünlüğüne, içerik özgünlüğüne ve paylaşım saatlerine dikkat etmelisiniz. Profilinizin hakkında kısmı ve görselleri net ve etkileyici olmalıdır. Facebook’un E-ticaret sitesi sahiplerine ağladığı Business Manager ile hem Facebook hem de Instagram reklamlarınızı oluşturabilirsiniz. Reklamlar hakkında bilgi sahibi olmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz! Türkiye’de en çok kullanılan iki sosyal medya platformu Instagram’dan Eticaret Facebook’dan Eticaret, sitenizin güvenirliği ve bilinirliğini artırmak için oldukça yararlıdır. Twitter’da ise trendlerdeki hashtaglerden yararlanarak takipçi ve etkileşim kazanabilirsiniz. Twitter konseptini daha çok markanızın sosyal sorumluluk projesi etkinlikleri ve haber niteliği taşıyan bilgileri paylaşmak için kullanmanız daha yararlı olacaktır.
 izmir #sosyalmedya #facebook #instagram #twitter #eticaret #izmir #eticaret-paketleri #instagramdan-para-kazanmak
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder